Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. június 5.

Arcpakolások - Avon és Lady Stella

Nagyon megszerettem az arcpakolásokat, igazi kényeztetésnek érzem, amikor fent vannak. :-) Hetente 1-2 alkalommal használom őket, egy alapos arctisztítást, vagy radírozást követően!

A jelenlegi kedvenceim az Avonból:


Avon Planet Spa Iszappakolás: holt-tengeri ásványokat tartalmazó készítmény, mely felszívja a bőrről a felesleges zsírt, tisztítja és csökkenti a pórusok nagyságát. Nagyon szeretem ezt a terméket, utána érezhetően puhább az arcom, és egyáltalán nem szárítja a bőrömet.

Avon Planet Spa Thaiföldi lótusz arcmaszk: pórusösszehúzó- és tisztító arcmaszk. Ezzel a termékkel az a problémám, hogy rettenetesen szárítja a bőrömet, ezért csak nagyon ritka esetekben rakom fel pakolásként. Viszont az arcomon megjelenő pattanások leszárítására eddig ez vált be a legjobban! Este csak bekenem a pöttyöket vele, reggelre pedig látványosan összehúzza és leszárítja őket!

Avon Solutions agyagos arcmaszk: az iszap mellett többek között az agyag jótékony hatásait szokták emlegetni zsíros bőr ellen, így ezt a terméket sem hagyhattam ki. Ez egy kombinált bőrre javasolt mélytisztító pakolás.


A MediLine-ban bukkantam rá a Lady Stella arcmaszkokra, nagyon kedvező volt az áruk, gondoltam kipróbálom őket, és nem bántam meg.

Lady Stella Teafaolaj maszk: anti-akne, lehúzható alginát arcmaszk. Problémás, zsíros és érzékeny bőrre ajánlott. Szabályozza a bőr faggyútermelését, gyulladáscsökkentő hatású és segít az elhalt hámsejtek eltávolításában. Gátolja a pattanások és mitesszerek kialakulását. Ez a kedvenc maszkom az összes közül, mert hihetetlenül látványos a hatása! Egy itthoni gőzölős arctisztítást követően ha felrakom gyönyörűen leviszi a gyulladásokat és megnyugtatja a bőrömet.

Lady Stella Papaya és ananász maszk: bőrmegújító, lehúzható alginát arcmaszk. Minden bőrtípusra ajánlott. Kíméletesen eltávolítja az elhalt hámsejteket, exfoliáló, bőrmegújító hatású. A vitaminokon és ásványi anyagokon kívül fehérjebontó enzimeket és szerves savakat tartalmaz.

Lady Stella Kaviár maszk: szintén lehúzható alginát arcmaszk. Mostanában nagyon felkapott hatóanyag lett a kaviár az egyes kozmetikumokban. Sejtmegújulást, a bőr hidratálását és megfelelő vízháztartást biztosít. Minden bőrtípusra ajánlott, de kiválóan alkalmas az öregedő bőr és a ráncok kezelésére.

Használatuk:

Por állagú, vízzel hígítható maszkok, így egy kicsit macerás az elkészítésük. A port csomómentesen össze kell keverni egy kis tálkában 15-20 ml langyos vízzel. Majd ezt a pépet kell azonnal felkenni az arcunkra. A hangsúly az "azonnalon" van, mert hihetetlenül gyorsan elkezd szilárdulni, és akkor már nem kenhető. A leírás 10 percet ír hatóidőnek én van, hogy 20 percig is fent hagyom, majd amikor érzem, hogy mindenhol rendesen megszilárdult akkor húzom le. Ez is elég macerás tud lenni, mert nem mindig jön le egy rétegben, úgy kell cafatokban letépkedni. Mindezek ellenére én bátran ajánlom a kipróbálásukat, szerintem nagyon hatékony termékek.

Itt csak azokat a fajtáit mutattam be, amiket már én is próbáltam, de van még belőlük algás, csokoládés, és botox hatású is. Szerintem megéri kipróbálni őket!

Ti próbáltátok már a Lady Stella maszkokat?
  

1 megjegyzés: