Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. június 15.

Az izzasztó nyári napokra

Hétvégére már igazi kánikulai meleget ígérnek az időjósok, így gondoltam most az általam használt parfümökről, dezodorokról írok pár gondolatot. 
Nagyon szeretem a parfümöket, de sajnálok egy kisebb vagyont kiadni az egyes darabokra. Ráadásul elég sokra allergiával reagál a bőröm (tele leszek kis kiütésekkel, és irtózatosan viszketek tőle), így az egyes összetevők is szempontként szerepelnek a választásomnál.

A mostanában vásárolt két kedvencemet mutatom most be nektek:


Alterra Deo Jojoba & Zsálya: a Rossmann saját natúr kozmetikum márkája az Alterra, mint ahogy ez a parfüm is. Fontos volt számomra, hogy színezőanyag-, illat-, és tartósítószermentes készítmény, továbbá nem tartalmaz szilikont, paraffint és ásványi olajokat sem! A növényi összetevői ellenőrzött biológiai termesztésből származnak. Az illatát a felhasznált zsályavíznek és citromfűnek köszönheti, ami nagyon kellemes, igazán üdítő a meleg nyári napokon!

Alverde Lemon Love Eau de Toilette: a másik kedvencem pedig szintén egy saját márkás termék, mégpedig a DM alverde márkájú parfümje. Szintén natúr kozmetikum, a fent felsorolt jellemzők erre a termékre is érvényesek, miszerint az illatanyagok természetes illóolajokból, ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak. Az illata kellemesen citromos, habár Gergő szerint cukorka illatom van tőle. Sebaj, én akkor is szeretem! :-) Hátránya az, hogy az illat hamar elillan, gyakran kell újra permetezni belőle.

A kellemes illat mellett, azonban szükség van egy hatékony izzadásgátló dezodorra is, én ezt használom:


Neutro Deo: összeszámolni se tudom hányféle dezodorral próbálkoztam már, leginkább ismert márkákkal, még rá nem bukkantam erre a számomra eddig teljesen ismeretlen izzadásgátlóra. Ahogy a feliraton is látjátok alkohol-, illat- és színezékmentes készítmény. Az illata szerintem teljesen semleges, a hatása pedig egész napon át tart, csak ajánlani tudom mindenkinek! Én a MediLine-ban vettem mindössze 290 Ft-ért, de a DM-ben is találkoztam már vele.

Nem akarok egyébként senkit téríteni a natúr dolgokra, pusztán nekem elég érzékeny a bőröm, ezért jobban megválogatom az egyes termékeimet.

Használtátok már valamelyik terméket? Melyik a kedvenc parfümötök, és dezodorotok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése