Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. július 23.

Itt megtaláltok!

Először is szeretnék köszönetet mondani minden egyes Olvasómnak! Folyamatosan növekszik a blog követőinek száma, és az oldalmegjelenítések száma is rég meghaladta az 5000-et. Köszönöm Nektek, hogy feliratkoztatok hozzám, és kommenteltek az egyes bejegyzések alá! Ez ad nekem erőt, és motivációt, hogy folytassam, amit elkezdtem!
Nemsokára egy nyereményjátékkal szeretnék kedveskedni Nektek!

A blogot és engem is, most már egyre több helyen tudjátok figyelemmel kísérni. A szemfülesebbek már észrevehették ezeket a lehetőségeket az oldalsávban, de most szeretném egy csokorba szedni őket!

A blogra közvetlenül is fel tudtok jelentkezni, a Feliratkozás a webhelyre gomb segítségével.

Facebook


A blog történéseit facebook-on is nyomon követhetitek, ERRE a linkre kattintva . Ha csatlakoztok az oldalhoz, azonnal értesülhettek a legfrissebb posztokról, hírekről!


Formspring


Kérdéseiteket Formspring-en is feltehetitek, az oldalsávban található alkalmazás segítségével közvetlenül is kérdezhettek tőlem, vagy EZEN a linken megtaláltok.


Instagram


Engem is utolért az Instagram őrület, így már itt is követhettek, hkorinna néven megtaláltok. Itt személyesebb témájú képeket is megosztok veletek, amiket jártamban-keltemben elkattintok! 


E-mail


Kérdéseiteket e-mailben is elküldhetitek nekem: lookfancy@gmail.com 


Kövessétek az oldalt minél több helyen, figyeljétek az új bejegyzéseket és kérdezzetek bátran! 

1 megjegyzés:

  1. Véletlenül töröltem egy hozzászólást, ami ráadásul nagyon kedves volt nekem, elnézést érte!

    VálaszTörlés