Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. augusztus 7.

Egy hatásos ellenszer allergia ellen

Ez most megint egy olyan bejegyzés lesz, amihez lehet, hogy kevesebb hozzászólás érkezik, mivel nem beauty témába vág. Viszont eddig is írtam egészségmegőrzéssel kapcsolatos bejegyzéseket, és ezt a későbbiekben is szeretném folytatni, remélem lesz köztetek olyan, akinek tudok ezzel segíteni!

Biztos közületek is sokan küzdötök allergiával, nem szeretném részletezni, hogy olyankor milyen látványt nyújt az ember. Nekem ilyenkor mindig egy náthás kiscica képe jelenik meg, aki szegény ki sem lát a takonytól.  Allergia szempontjából az április a halál hónap, amikor a mogyoró, nyírfa, kőris is virágzik. Viszont itt az augusztus, és ezzel együtt a gyomnövények szezonja is, amilyen a parlagfű.

Több gyógyszertári készítmény közül is választhatunk, ha allergiás tüneteinket szeretnénk enyhíteni, én viszont ezeket inkább elkerülöm, és természetes úton próbálom orvosolni a problémát. Így akadtam erre a termékre is, amit egy természetgyógyász ismerősöm ajánlott. 


Peralgin kapszula

Ha felkeltette az érdeklődéseteket ez a termék, kattintsatok a tovább gombra!

Ez egy gyógynövényekből álló kapszula, nevét a fő összetevőként tartalmazó Perilla frutescens-ről kapta, magyarul fekete csalánt jelent. A fekete csalán közismert allergia ellenes hatásáról a hagyományos kínai orvoslásban, és ezt a hatását tudományos kutatások is alátámasztották.
 
Összetevők (egy kapszulában):
  • fekete csalán (Perilla frutescens), magolaj 90 mg
  • fekete csalán (Perilla frutescens), levélkivonat 90 mg
  • magnezit (magnézium-karbonát) 68 mg
  • kínai hernyógomba (Cordyceps sinensis) 25 mg
  • borágó, magolaj 25 mg
  • szőlőmag kivonat 25 mg
  • macskagyökér 25 mg
  • lecitin, szójaolaj 15 mg

 Itt meg tudjátok nézni az egyes összetevők szervezetre gyakorolt jótékony hatását:


 Itt egy kis összefoglaló a készítményről:


Eleinte én sem hittem ebben a készítményben, de már lassan 5 éve használom, és szinte teljesen tünetmentes lett az allergiám. Nem szoktam egész éven át szedni, csak március-áprilisban, és augusztusban, amikor a legmagasabb a pollen koncentráció a levegőben, így a maximum ami ki szokott jönni rajtam, egy kis szemviszketés, de ezen szemcseppel könnyen lehet segíteni.

A doboz 120 kapszulát tartalmaz, én napi kettőt szoktam bevenni belőle a fent említett időszakokban, így sokáig elegendő ez a kiszerelés. A tablettát is könnyen le lehet nyelni, és nincsen semmilyen mellékíze. 

Bolti forgalomban nehéz megtalálni, én INNEN rendeltem meg, már másnap át lehetett venni személyesen is. Őszintén tudom ajánlani azoknak, akik allergiával szenvednek, mert ez valóban hatásos ellenszer, és nem utolsó sorban mellékhatásoktól mentes.

Ti küzdötök allergiával? Nektek milyen gyógymód segített?

11 megjegyzés:

  1. Én allergiás vagyok és nem csak egy-két hónapban, hanem egész nyáron! Szörnyű, minden évben egyre rosszabb. Gyógyszert még véletlenül sem akarok beszedni, én allergia teát szoktam inni,ami kicsit javít a helyzeten. Bioboltban lehet kapni. Próbáltam több fajtát, nem mindegyik vált be. Ez kicsit húzós nekem, de lehet majd kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem megéri kipróbálni, 120 db kapszula sokáig elég, és már napi 1 szemnek is van hatása! Jobbulást neked, és számolj be róla, ha kipróbáltad! :)

      Törlés
  2. Én is allergiás vagyok, és az lenne a kérdésem, hogy ez a készítmény csak a légúti tüneteket szünteti meg? Nálam nem csak szemviszketés, tüsszögés, orrfújás stb. jelenik meg, hanem kiütések, bőrviszketés is. Ezeknél is hatásos?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezeknél is! Az utolsó képen el is tudod olvasni, ott összefoglalja, hogy mikre hatásos! :)

      Törlés
    2. Én az ilyen természetgyógyászos dolgokkal mindig hadi lábon állok, de lehet teszek vele egy próbát. Egyébként hallottál már a biorezonanciás kezelésről? Nekem valójában az segített pár éve. Megnézik mire vagy allergiás, és kisütik belőled. Nekem ezzel szűnt meg a tojás allergiám. : )

      Törlés
    3. Naná! :D Jártam is ilyen kezelésekre, több problémámat ez mutatta ki (amire előtte az orvosok sem jöttek rá) és segített rajta a kezelés! :)

      Törlés
  3. Én is szedem és tényleg hatásos!Sőt anyukám is de ő szinte mindenre allergiás macskaszőrtől elkezdve a parlagfűig és neki is hat.Én is csak ajánlani tudom bátran :))!
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó ezt hallani, hogy másoknak is hatásos! Köszi a hozzászólást! :)

      Törlés
  4. szerintem ki fogom próbálni :) Eddig felváltva szedtem különböző gyógyszereket,amik átmenetileg használtak. Elég gázos volt,h folytak a könnyeim(pázsitfű allergia+gombákra) és mindenki kérdezte h miért sírok. :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős a szitu! :) Nagyon tudom ajánlani! Én ha tudom, hogy április a leggázosabb hónap nekem, akkor már elkezdem szedni március végén, hogy előre felkészüljek rá! :)

      Törlés
  5. Nekem főleg akut allergia esetén vált be, tavasszal a nyír-, nyár-, kőrisfa virágzásakor, vagy parlagfű ellen. Ha már több, mint egy éve folyamatosan fennállnak a tünetek, szerintem a kiváltó okot kéne kiszűrni (pl.: állatszőr, mosópor, tusfürdő, stb.), vagy érdemes orvoshoz fordulni vele.

    VálaszTörlés