Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. szeptember 27.

Himalaya Herbals tisztító és frissítő tonik

Régen volt már termékes bejegyzés a blogon, így most egy ilyen következik, mégpedig a Himalaya Herbals tisztító és frissítő tonikját szeretném bemutatni nektek.


Ha kíváncsiak vagytok a termékkel kapcsolatos tapasztalataimra, kattintsatok a tovább gombra!

A Bioderma Sébium termékcsaládot bemutató bejegyzésben már említettem nektek, hogy mennyire megkedveltem a H2O - micellás arc-és sminklemosójukat. Az ok, amiért mégsem vásároltam újra, az pedig az ára. Rettentően sokallom érte a majd 5000 forintot, igaz ezért az árért cserébe 500 ml terméket kapunk. Mégis inkább úgy gondoltam, keresek egy hasonló hatással rendelkező, ámde olcsóbb terméket helyette. Elég szkeptikusan állok hozzá a tonikokhoz, egy ideig egyáltalán nem is használtam, mert annyira csalódnom kellett az általam használt termékekben. A Clean&Clear-től kezdve a Clinique-en át minden termékcsalád lemosóját próbáltam már, de egyik sem váltotta be a hozzá főzött reményeimet.

A Himalaya Herbals termékeket eddig még nem próbáltam, gondoltam megérdemelnek ők is egy esélyt, hiszen sok jót olvastam már róluk. Ami elsőként megragadta a figyelmemet a tonikon, hogy 100%-ban növényi eredetű aktív hatóanyagot tartalmaz és alkoholmentes. 

Amit pedig a termék ígér:


Már egy hónapja használom ezt a terméket, reggel és este is ezzel törlöm át az arcomat és kijelenthetem, hogy nagyon megszerettem. Amit ígér, azt (nagyjából) be is tartja, hiszen használat után valóban sokkal frissebbnek és puhábbnak érzem a bőrömet anélkül, hogy kiszárítaná. A pórusösszehúzó hatásából nem sokat érzek, de csodákat ne is várjunk egy toniktól szerintem. A Boerhavia gyökér is tudhat valamit, hiszen a használatát követően sokkal tovább érzem olajmentesnek a bőrömet, így a tiszta bőr érzése is tovább megmarad. Az illata érdekes módon engem a Bioderma lemosójára emlékeztet, kellemesen tiszta illata van ennek is.  (Igaz itt is piros pont jár a Parfumért.)

Amit hátrányként kell megemlítenem, hogy egy kicsit ragacsos érzés marad utána a bőrömön, de ez pár perc múlva elmúlik. Illetve ami még rossz pont, hogy a kupakja egy kicsit lötyög, így nem igazán utazásbiztos (igaz én olyankor inkább egy kisebb kiszerelést viszek csak magammal). 

Összességében nagyon megszerettem ezt a tonikot, azt hiszem eddig az első lemosóm, amit örömmel fogok elhasználni (a Bioderma után). Én a normál és kombinált bőrre való változatát vettem meg 1399 Ft-ért a DM-ben, de ha jól emlékszem érzékeny és száraz bőrre való verziót is találtok belőle. Sőt most az októberi Cosmo mellé ajándékba jár egy Himalaya Herbals Nim arclemosó is, ha szívesen tesztelnétek egy terméküket!

Ismeritek ezt a termékcsaládot? Ti használtatok már valamit tőlük? Nektek milyen tonik vált be?  

Ne feledjétek, hogy őszi nyereményjáték indult a blogon! A játék feltételeit és a részleteket ITT megtaláljátok!   

7 megjegyzés:

  1. Tök örülök ennek a bejegyzésnek.. kezdenek elfogyni a Gigi-s cuccaim és nem bírom újravásárolni, az összest, így megállapodtam magammal, hogy a krémeket vásárlom továbbra is a lemosó és a tonik más lesz.. Hát én a Gerovital mellett maradtam, mert ilyen egy részt nem volt, másrészt meg féltem, h kiszárítaná a bőröm ez.. szóval ezért nagyon hasznos nekem a poszt (: én egyébként nem bírok tonik nélkül meglenni, visszaállítja a bőröm phját nélküle nagyon kiszárad és hámlik.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jóó, örülök, hogy segíthettem! :) Bátran ajánlom, nekem egyáltalán nem szárít, finom puha lesz után a bőröm és már jó egy hónapja használom! Gerovital termékeket még sosem próbáltam, beváltak egyébként? Összetevőiről mit kell tudni?

      Törlés
  2. Éppen most tesztelem az októberi Cosmo-hoz járó Himalaya Herbals Nim arclemosót, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Nim növényt és kurkumát tartalmaz, 100%-ban növényi eredetű, ugyanúgy, mint a bejegyzésben található termék. Tisztító és antibakteriális hatású, és segít a pattanások és mitesszerek ellen is felvenni a harcot. Közvetlenül használat után nagyon puhának és tisztának éreztem a bőrömet. :D
    Érdemes kipróbálni mindkettőt! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a hasznos információt Timi! :) Ma meg is néztem magamnak a DM-ben, a teljes kiszerelés 1290 Ft-ért vásárolható meg belőle! :)

      Törlés
  3. Nagyon szívesen Kori! :D Köszi szépen, ha elfogy venni fogok mindenképp. :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök ennek a bejegyzésnek :)mostanában szerettem volna ebből a termékcsaládból vásárolni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznos volt számodra! Nézzél szét a termékeik között, mert többféle lemosót is találsz náluk! Ez a Nim növényes is érdekesen hangzik! :)

      Törlés