Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. szeptember 19.

Nyertem!

Nem szoktam sok nyereményjátékon indulni, de Zitu blogján nagyon megtetszettek a nyeremények, így jelentkeztem. Nagyon megörültem neki, amikor szeptember elején én is a három szerencsés nyertes egyike voltam. Ezúton is köszönöm neki az ajándékokat!


A nyereményeim között szerepelt egy Dianyu 6+2-es paletta, egy Moyra körömlakk és egy gyönyörű medál, valamint egy kedves üzenet is Zitutól. 

Nézzétek meg a többi képet is!


Dianyu 6+2-es paletta

Számomra eddig ismeretlen volt ez a márka, de ez a paletta gyönyörű szép. Hat csillámos, bronzos szemhéjfestékből és két pirosítóból áll. Ez a masnis megjelenés pedig irtó cuki! 


Moyra - 69 - körömlakk

A következő a csomagban ez a szép, türkizes körömlakk volt. A Moyra lakkokat még sosem próbáltam, így ennek külön örülök.


Rózsaszín köves medál

Ezt a nyakláncot vártam leginkább az ajándékok közül, nagyon tetszik a medál része a hozzá tartozó lelógó lánccal együtt.

Hogy tetszettek a nyeremények? Szívesen látnátok tesztet a szemhéjpalettáról?

27 megjegyzés:

  1. Szia! Gratulálok!
    Nézz be hozzám is én is most indítottam egy nyereményjátékot :)
    koktelpicsa.blogspot.hu
    Köszi ;)

    VálaszTörlés
  2. Gratu, nagyon szépek! :) És igen!

    VálaszTörlés
  3. Gratula a nyereményekhez, nagyon szépek! :) Várom majd a szép sminkeket a palettával. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Óh, nem vagyok én egy nagy sminkes, ne várjatok sok sminkes bejegyzést tőlem, de teszteket szívesen mutatok! :)

      Törlés
  4. Nagyon szépek, a nyaklánc főleg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és irigyellek, én még sosem nyertem ilyen játékon :D

      Törlés
    2. A nyaklánc nekem is nagyon tetszik! Ne aggódj, nekem is ez volt az első alkalom, hogy nyertem! :)

      Törlés
  5. Gratulálok, jó kis cuccokat nyertél. : )

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlenül cuki a paletta :) a nyaklánc pedig meseszép:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Én is odavagyok érte, meg a nyakláncért is! :)

      Törlés
  7. Ez a paletta tényleg gyönyörű, és milyen jól mennek a színei a nyaklánchoz! :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon örülök,hogy ennyire tetszenek Korinna!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon eltaláltad és én köszi a lehetőséget! :)

      Törlés
  9. wooooow!Nyaklánc elnyerte a tetszésemet ;) xoxo

    VálaszTörlés
  10. Gratula, a paletta csodaszép és aranyos egyszerre, a Moyra lakkról kíváncsi leszek a véleményedre. Én is nemrég jutottam az első ilyen lakkomhoz, nekem a 72es narancssárga van meg, de nem vagyok tőle elragadtatva :( Túl sűrű, túl sok festéket visz fel, de legalább gyorsan szárad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Mindenképpen beszámolok róla, csak egyelőre még nagyon satnya állapotban vannak a körmeim a zselé leszedése óta.. :(

      Törlés