Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. október 30.

Gallér dísz - eBay


Kattintsatok a tovább gombra a többi képért!

Az idei őszi divatban nagy hangsúlyt kapnak a különböző díszes gallér megoldások, legyen szó szegecsekről vagy akár gyöngyökről. Persze nem kell azonnal megrohamozni az üzleteket egy ilyen darabért, hiszen saját magunk is könnyedén átalakíthatjuk akár a már meglévő ingeinket. 
Én nagyon szeretek ingeket hordani, jó pár darab lóg a szekrényemben, így az én választásom erre a felcsíptethető arany gallér díszre esett. Hiszen így egy csapásra átalakíthatom vele egy régi darabomat és bármikor könnyedén variálhatom őket. 


Itt láthatjátok a kis lapocskákat a hátulján, ezekkel lehet az anyaghoz rögzíteni őket. Kicsit féltem, hogy mennyire lesz gatyi, műanyag a termék, de szerencsére teljesen masszív fémlemezből készült. Nehéz is volt az elején behajlítanom a lábacskákat.




Egy dologra figyeljetek, ha hasonló gallér díszt rendelnétek, mégpedig a klipsz szögére. Ez kb. 60 fokos lehet, így csak ilyen gallérra lehet ráapplikálni őket. Nézzetek meg előbb, hogy milyen inggel szeretnétek majd a legtöbbet hordani! :)


Ez a fekete ingruha egyébként egy ezeréves turis szerzemény, de nagyon jól kihasználható darab, ezekkel a gallér díszekkel pedig egy csapásra új megjelenést kapott. 

 
Eredeti képen:



Ár: $ 3.59

A kapott termékkel egyébként teljesen elégedett vagyok, nagyon jó minőségű és szép kidolgozású darab. A borítékon belül ebben a kis világoskék dobozkában (első kép) volt elhelyezve, így tényleg olyan érzésem volt, mintha egy ajándékot kapnék. :) 
A felhelyezéssel viszont az a problémám, hogy egy vékonyabb anyagú ingre már nem lehet olyan erősen rászorítani a lapocskákat, mivel van egy pár milliméteres vastagsága a klipsznek. Így inkább pamut, vagy farmeringekhez a legideálisabb, amiknek kicsit vastagabb az anyaga.

Hogy tetszik nektek? Nektek bejönnek az idei díszes gallér megoldások? 

16 megjegyzés:

  1. Tök jól néz ki, a masnis a kedvencem :]

    VálaszTörlés
  2. Nagyon király :) Én is nézegettem hogy megrendeljem-e.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm! Vannak ám ennél visszafogottabb darabok is, de ebben pont a mintája tetszett meg! :)

      Törlés
  4. Nagyon szép és igen jó ötlet. Szívesen hordanám én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem is és annyira jól feldobja a legegyszerűbb inget is! :)

      Törlés
  5. Jaj de jó! :) Kíváncsi vagyok, hogy mutat egy outfitben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Jaj annyi outfit tervem volt, csak aztán sose jutottunk oda, hogy lefotózzuk, most meg már az időjárás is közbeszól.. :/

      Törlés
  6. Ú, szép darab, már én is régóta tervezek beszerezni egy hasonlót, de még nem jutottam el odáig...:D

    VálaszTörlés
  7. Igazán gyönyörű, nagyon különleges. Szerintem az a legszebb, amelyiket megrendelted.
    Én is régóta gondolkodom eBay rendelésen, de nincs hozzá elég bátorságom. Te paypal-t használsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! *.* Ezenkívül sokfélét találsz ám még a neten! :)
      Igen, szerintem mást nem is lehet használni és tényleg ez a legpraktikusabb és legbiztonságosabb fizetési mód, nem kell félni tőle! :)

      Törlés
  8. Ó, nagyon stílusos! Ilyet én is szeretnék! *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, eBay-ről rendeltem még régebben, de szerintem most is kaphatóak. :)

      Törlés