Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2013. január 18.

TESZT - Himalaya Herbals szemfesték lemosó


Már legalább szeptember óta használom ezt a terméket, így azt hiszem eljött az ideje, hogy nektek is beszámoljak róla. A termékcsalád tonikja azóta is nagy kedvencem (ITT olvashattok róla bővebben), így gondoltam a  lemosójukkal is teszek egy próbát. Ha kíváncsiak vagytok, hogy teljesített, kattintsatok a tovább gombra! 



Nagy szükségem volt már egy sminklemosóra, viszont kifejezetten olyat szerettem volna, amit a szemkörnyéki területre találtak ki. Az ismerős termékek között kutatva találtam rá a Himalaya Herbals gyengéd szemfesték lemosójára. A 100%-ban növényi eredetű hatóanyag tartalom és a jól bevált uborka, megspékelve a hangzatos Pandanus pálma kivonatával - nagyjából ezek garantálják a gyengéd és ápoló hatású sminkeltávolítást. 



Az első lemosásnál még egészen óvatosan törölgettem vele a pilláimat, de az első perctől kezdve megszerettem. Valóban azt érzem, hogy gyengéden, de hatékonyan távolítja el a sminket a szememről és a szemkörnyékről. Nem érzem, hogy irritálná, vagy szárítaná a bőrömet, inkább tényleg frissebbnek és hidratáltabban érzem utána azt a területet. (A tonikjukat is pont ezekért az okokért kedveltem meg.) A szempillaspirállal abszolút könnyen megbirkózik, pár áttörlés után már az összes festék a pamacson landol anélkül, hogy a pilláim is hullanának vele. Vízálló spirálról nem tudok nyilatkozni, azzal nem teszteltem. Kontaktlencsét sem viselek, de az ígéret szerint kontaktlencsét viselők is nyugodtan használhatják. A használat óta talán kétszer fordult elő, hogy másnap reggel bedagadt az egyik szemem, de ezt nem feltétlenül írnám a lemosó számlájára, nálam gyakoriak az ilyen esetek. 
A csomagolása átlagos drogériás megjelenés, de nekem tetszik ez az egyszerű üde zöld design, már ránézésre is frissítő érzés.  :) Az illata számomra elég semleges, csak egészen közelről lehet érezni. Az ára, ha jól emlékszem, olyan 1200.- Ft körül van és ezért 115 ml terméket kapunk cserébe. Igaz, hogy nem sminkelek napi szinten, de nagyon kevés mennyiség is elegendő belőle, nekem eddig körülbelül csak a harmada fogyott el. Nagyon megkedveltem ezt a terméket, és ha a kíváncsiságom nem győz le, akkor továbbra is maradni fogok ennél!

Ti milyen szemfesték lemosót használtok?   

6 megjegyzés:

  1. Jók ezek a HH termékek :) Én most próbálom elfogyasztani a Garnieremet először is :D A 2. kép annyira szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekeztem előnyömre fordítani a havazást! :) A Garnier lemosója mennyire vált be neked?

      Törlés
  2. Ez jónak hangzik. Mire elfogy az enyém is, majd nem tudok majd dönteni, hogy mi legyen a következő, annyi jó szemfestéklemosó leírást láttam mostanában. Majd max. akkor az ár fog dönteni, meglátjuk..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is félek, ha elfogy, elcsábulok majd valami újra! :D

      Törlés
  3. Az essence zselés tusával elbír ?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal nem próbáltam, de tegnap egy Maybelline szemhéjtust mostam le, azzal egész jól megbirkózott!

      Törlés