Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2013. július 31.

OUTFIT: Szürke hétköznapok?


Még az évfordulónkon viseltem ezt a tunikát, egy városligeti sétával összekötött vízibiciklizéshez szerintem jó választás volt, csinos, mégis kényelmes összeállítás. A legutóbbi Szerzeményes posztban láthattátok, hogy vállfán olyan zsákszerű a ruha, de megfelelő kiegészítőkkel többféle stílust is kihozhatunk belőle, ezúttal én bohém irányba vittem el. :)

Teljes outfit a link után!


Tunika - H&M (2000.- Ft a leárazásokon!)
Öv - H&M (egy szoknyához járt)
Fekete sort - Marks & Spencer (Turkáló)
Csillámos balerina - Westend aluljáró
Szürke táska - Mango
Szilikonos karkötők - Claire's
Szívecskés nyaklánc - eBay
Rózsás nyaklánc - C&A
Napszemüveg - C&A

A ruhatáram főként a fekete, fehér és szürke színekre épül, amit azért egyre inkább igyekszem színes darabokkal is kiegészíteni, de ezek azok a színek, amikben bárhol és bármikor jól érzem magam és szerintem sosem mennek ki a divatból. :)
Odavagyok ezért a kis szürke batyu táskáért, amivel még Gergő lepett meg és végre én is elkészíthettem az összefonódós szilikonos karkötőmet!


A hajamat oldalsó copfba kötöttem :)


Odavagyok az ilyen vékony láncok halmozásáért! *.*


Hogy tetszett nektek ez az összeállítás? Ti szeretitek a fekete, fehér, szürke színeket a ruhatáratokban?

17 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez az összeállítás! A tunika baromi jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Imádom az ilyen egyszerű, mégis jól kihasználható darabokat. *.*

      Törlés
  2. Nagyon csinos vagy!
    A feketét, fehéret szeretem - a szürkétől valamiért ódzkodom, ha mégis felveszek ilyen színt, kell hozzá egy élénkebb szín, pl rózsaszín, piros :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm PAncsi! :) Így utólag visszanézve a képeket talán ez a szett is elbírt volna egy-két élénkebb kiegészítőt, de valahogy nem volt hozzá hangulatom. Most viszont kezdem megszeretni a pirosat, úgyhogy rajta vagyok pár piros kiegészítő beszerzésén! :D

      Törlés
  3. Tetszik a cipőnél pont kilátszó tetkód, és az egész. Én imádom a szürkét. Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor megnyugodtam, hogy nem vagyok vele egyedül! :)

      Törlés
  4. Nagyon szép vagy. Csini ez az összeállítás. A cipőd eszméletlenül jó :) a táskád is nagyon szupi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen! *.* Ez a csillámos balerina az arany társával egyértelműen az év vétele volt. Nem gondoltam volna, de szinte mindenhez passzolnak! :D

      Törlés
  5. Nagyon jó ez az összeállítás. A szürke az én ruhatáramban is favoritnak számít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Akkor nem csak én vagyok ilyen "szürke kisegér". :DD Szerintem egyébként nagyon jól kihasználható szín, akárcsak a fekete. :)

      Törlés
  6. Nagyon jó ez a tunika! Azt hiszem, ilyet láttam, csak bordós árnyalatokban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik! Még három másik színben is kapható volt, de már nem emlékszem, milyenek voltak. :D

      Törlés
  7. Csinos szett! :) Azt meg szabad kérdezni, hogy a párod teljesen magától talál ki ilyen ajándékokat vagy rásegítesz kicsit? :):) Mert ez a táska szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Együtt nézelődtünk, amikor megláttam ezt a táskát, de úgy voltam vele, hogy nagyon tetszik, de már így is annyi táskám van itthon, hogy fájó szívvel otthagytam. Végül pár hétre rá meglepett vele, de a szín már az ő választása volt. :)

      Törlés