Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2014. január 18.

Blog Sale - Daniel Wellington karórák


Amennyire megszerettem ezeket az óráimat, annyira fáj is most a szívem, amiért megválok tőlük. Viszont sosem voltam a felhalmozás híve, és amióta Gergőnek is rendeltünk egyet férfi méretben, bevallom, azóta csak az övét hordom, annyira bejön a nagyobb számlap. :) 

További képek a link után!


Daniel Wellington Classic Canterbury Lady - 35.000.- Ft - ELKELT! 
Daniel Wellington Classic York Lady - 38.000.- Ft - ELKELT!

Az ezüst számlapú óra részletesebb adatait megtaláljátok a Daniel Wellington hivatalos honlapján is, ITT. Bevallom, ezt az órát csak párszor hordtam, a rose gold számlap közelebb áll hozzám, így tényleg olyan, mintha vadonatúj lenne.
A rózsaarany számlapú, bőr szíjas óra részletesebb leírását ITT találjátok. Őt már gyakrabban viseltem, de azon kívül, hogy egy minimális betörés látszik a szíjon a használt lyuknál, semmi hibája nincsen. EBBEN a posztomban további képeken is megnézhetitek, illetve számtalan outfitben is szerepeltek már. :)
Nekem rettentő vékony a csuklóm, de bőven elbírta a 36 mm-es számlap méretet a hihetetlenül vékony kidolgozásnak köszönhetően, olyannyira, hogy most a 40 mm-es férfi számlap a mindenem. :) Mindkét óraszíj könnyedén cserélhető, ha esetleg variálni szeretnétek őket. Természetesen működő elemmel és a hozzá tartozó Daniel Wellington díszdobozzal (EZZEL) postáznám mindkét órát.
Ha van rá igény, személyes átvételre is tudok lehetőséget biztosítani Budapesten egy megbeszélt helyen. Egyéb esetben a postaköltséget én állom (magyarországi szállítás esetén), csomagként feladva és érték biztosítva, hogy biztosan megérkezzen. 

Az órákért kommentben, vagy a lookfancy@gmail.com e-mail címen tudtok jelentkezni, természetesen az első jelentkezőké az elsőbbség!


Inspiration

Szerintem ez egy igazán klasszikus óra fazon, amit sosem lehet megunni, én teljesen rákattantam a különböző szíjakra és nincs az az összeállítás, amihez ne passzolnának. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése