Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2014. június 26.

OUTFIT: Trükkös kétrészes


Még az előző posztban említettem Nektek, hogy a hétvégi jó időt kihasználva két összeállítást is fotóztunk Gergővel, ez a sorozat talán még közelebb áll hozzám, fogadjátok szeretettel! :)


Amikor megrendeltem ezt a ruhát, teljesen abban a hitben voltam, hogy elölről egyberészes a szabása, egy nyitott hátmegoldással. Viszont így talán még jobban örülök neki, mert ezzel a két részes megoldással külön-külön is kihasználható darabok, és szabadon variálhatóak. A szoknya gumis derekú, amit én külön preferálok, de egyébként S, M, L méretekben elérhető.
A képeken talán csalóka a ruha, de egészen sötétkék színű, ezért fehér, és arany kiegészítőket választottam hozzá.


Spagettipántos top szoknyával - Sheinside (INNEN)
Fehér balerina - Blaha kínai
Arany clutch - Vintage darab Anyu szekrényéből
Karóra - Tommy Hilfiger
Napszemüveg - SIX


Harminc fok felett irtó praktikus viseletnek tartom a különböző hátkivágásos felsőket, Ti hogy vagytok vele? 

22 megjegyzés:

  1. Egészen érdekes ruha, de nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dalma! Imádom, hogy van benne egy kis csavar ezzel a crop top szerű felsőrésszel! :))

      Törlés
  2. A szoknya szerintem nagyon jól áll, de a felső rész nekem nem tetszik. Különösen az 5. képen áll furcsán. Szerintem nagyon nem előnyös.
    A táska viszont csodás. *.* És a képek hangulata is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokon a fotókon csak belekapott a szél, különben nem ilyen elálló! :P

      Törlés
  3. Előre megmondtam , hogy imádom. Nagyon csinos ruha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Csillu, valahogy éreztem, hogy szeretni fogod! ♥ :*

      Törlés
  4. Olyan szép árnyalatú ez a ruha, nagyon jól mutat a hajad színével! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de aranyos vagy Panni, köszönöm! Az egyik kedvenc árnyalatom ez a mélykék, mióta vörös vagyok! ^.^

      Törlés
  5. Nekem nagyon tetszik ez a ruha :) Szabad megkérdezni, hogy te melyik méretben rendelted? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel csípőben elég széles vagyok, ezért a szoknyarész miatt M-eset rendeltem, a felső pedig szerencsére állítható pántú, de valószínűleg felülre az S-es is elég lett volna, de ez van, ha körte alkatú az ember! :P

      Törlés
  6. nekem is nagyon tetszik ez a ruha:))

    VálaszTörlés
  7. Neked nagyon jól áll, én viszont magamon tuti túl kevésnek érezném a kivágások és a spagettipánt miatt :) De tetszik így rajtad és a választott kiegészítőkkel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Elíz, és külön örülök, hogy ennek ellenére tetszik! :) Én úgy vagyok vele, hogy 30 fok felett megengedett, de én sem szeretek egyszerre sok mindent megmutatni, például rövidebb szoknyával, vagy sorttal már nálam sem jöhet szóba! ;))

      Törlés
  8. Gyönyörű vagy az összes fotón, tökéletes a ruha is, egyszerű, de különleges!!! (Valószínű az én Sheinside csomagom elveszett, a csomagkövetésen is néztem már, de majd holnap még írok!!!! )
    Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága vagy Eszter, nagyon köszönöm! Úgy érzem, az ilyen ruhák állnak hozzám a legközelebb, amik letisztultak, mégis különlegesek egyszerre, ezekre sosem tudok ráunni! *.*
      Oh, jajj, nagyon sajnálom, de hátha van még rá esély...

      Törlés
  9. Tetszik ez az outfit bejegyzésed, a háttér tökéletesen harmonizál a ruháddal.:)
    Kár, hogy a hajad össze volt fogva! Szépen lobogott volna a szélben. :)

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lett volna csak a szálló oroszlánsörény az én kezelhetetlen hajammal! :XDD
      Köszönöm Marcsi, imádtam ezt a Duna-parti fotózást, azt hiszem, gyakrabban kéne a belvárosban fotóznunk! :)

      Puszillak!

      Törlés
  10. Nagyon szép képek lettek, tetszik az outfit! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés