Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2014. június 11.

Teadélután


Ebben a forróságban nincs is kellemesebb, mint egy jégkockákkal hűsített Garden Selection teaválogatás a Teekanne jóvoltából. Egyes elméletek szerint hőségben meleg ital fogyasztása javasolt, mert ezzel segíthetjük a hőleadásunkat, de ezzel a nézőponttal sosem tudtam egyet érteni, úgyhogy én már bekészítettem a cuki jégkockatartókat a fagyasztóba. ;)



Katie Alice teáscsésze - Rusztik Home
Fujifilm Instax Mini 8 - Extreme Digital
Rózsás konyharuha - IKEA
Macaron - Szamos :)

Egy ilyen apró virágmintás, vintage stílusú teáscsészére már nagyon régóta vágytam, ami még az éjjeliszekrényen felejtve is dekoratív darab. Aki kedveli a hasonlóan rusztikus, romantikus stílust, ajánlom figyelmébe a Rusztik Home weboldalát, ahonnan biztosan nem távozik üres kosárral.
Egy Instax Mini 8 már régóta szerepelt a kívánságlistámon, és a kiskutya közeledő érkezése megadta a végső löketet hozzá, alig várom, hogy teletűzdeljem az üzenőtáblánkat polaroid felvételekkel. A színválasztáson napokig agyaltam, de mivel a legtöbb elektronikai kütyüm fehér, így maradtam ennél a színnél, de pasztell rózsaszínben is csodás.


A pisztáciás, fehér csoki krémmel töltött macaron isteni volt, ajánlom mindenkinek! 
Puszillak Titeket, és vigyázzatok magatokra ebben a kánikulában! :*

41 megjegyzés:

  1. gyönyörű képek :) Elnézegetem még egy darabig :) Kösziiii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm Judy ezt a kedves kommentet! :)

      Törlés
  2. ah.. az a csésze, eszméletlenül csini darab! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik! Olyan csodás darabjaik vannak, hogy még tudnék válogatni a kínálatból, például a virágos teáskannáik közül... ;)

      Törlés
  3. Annyira, de annyira szeretem a képeidet, napokig el tudnám nézni őket, annyira gyönyörűek *---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy, köszönöm! ^.^ Bevallom, ebben a hőségben nehezen ment a "komponálás", a szívecskés jégkockatartóm lemaradt a képekről. :$

      Törlés
  4. Annyira vágyom erre a Fuji Instax Minire rózsaszínben, hogy most megesz a fene :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokáig vártam vele, mert nem is maga a gép drága, csak a filmpapírok hozzá, viszont eBay-ről barátibb áron lehet őket beszerezni, én most rendeltem egy 50 db-os csomagot! :)

      Törlés
  5. Úgy érzem , hogy a Fuji Instax mini "must have" darab számomra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy sikere van blogger körökben (is) az egyszer biztos! :)

      Törlés
  6. Na jó! Ha nem kedvelnélek ennyire, most azért eléggé irigy lennék az Instax mini miatt! Na jó így is sárgulok! :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már a kívánságlistáknál tartunk, én a fehér Converse tornacipőd iránt érzek hasonlóképp! :P :*

      Törlés
    2. Remélem, hamarosan Te is kipipálhatod! ;))

      Törlés
  7. Szokás szerint gyönyörűek a képek! :) Az a csésze <3 <3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kellemes teadélután hangulatot sikerült teremtened!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ennek igazán örülök, köszönöm Marcsi! Az már kulisszatitok, hogy valójában délelőtt fotóztam a posztot! :XD

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Aww, annyira aranyosak vagytok, köszönöm Eleni! ^.^

      Törlés
  10. A polaroidgép már nekem is régóta nagy álmom. Azt megkérdezhetném, hogy honnan rendelted meg/szerezted be? Én is már régóta szemezek vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon örülök, hogy ismét fénykorukat élik, amikor a mai digitális világban lusták vagyunk képeket előhívatni, és inkább a számítógépen tároljuk őket (legalábbis én biztosan). :/
      A második kép alatt linkeltem, az Extreme Digital-nál vettem, 20 db-os filmet is adnak mellé, de eBay-ről rendeltem még egy 50 db-os csomagot. ;)

      Törlés
  11. Gyönyörű fotók. :) Nekem is nagyon tetszenek az ilyen romantikus és vintage stílusú teáskészletek. A másik gyengém a török és thai kerámiák. Olyan szépek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A thai kerámiák is csodaszépek, a mai tucatgyártott termékek világában pedig különösen szívmelengető egy-egy ilyen egyedi darabból szürcsölni a teánkat, vagy majszolni a reggelit. :)

      Törlés
  12. Káprázatosan szép képek, tisztára Angliában érzem magam tőlük egy high tea party-n :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, ez aztán a bók, köszönöm szépen! Bárcsak egy teljes készletem lenne belőle, akkor áthívnálak Téged is! :D

      Törlés
  13. Hangulatos képek! :) A gép meg aww, most eszembe juttattad, hogy milyen régóta tetszenek, olyan hangulatosak tudnak lenni a polaroid fotók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Jajj, én is imádom, eddig képszerkesztővel adtam polaroid keretet a fotóimhoz, de mindig lusta voltam előhívatni őket, így viszont rögtön kézzelfogható lesz a pillanat. ^.^

      Törlés
  14. Amennyira utálom a teát annyira szívesen innék ebből a csészéből:D És természetesen a fotóid ismét a lenyűgöző kategóriában vannak! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, de aranyos vagy, köszönöm Zitu! *.* Egyébként dekorációnak sem utolsó egy ilyen készlet a konyhai vitrinben, igazi vendégváró! :)

      Törlés
  15. Jaaaj, az az Instax mini <3... már olyan,de olyan régóta vágyok egy ilyenre..... A tea pedig tényleg nagyon jó melegen a melegben. ;) Próbáld csak ki úgy is, sokkal jobb a hatás. :) Nekem már nem indul úgy munkanap, hogy ne vinnék magammal vagy fél litert. Ismét csodásak a képeid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom, kicsit olyan, mint az Instagram, csak itt rögtön élesben megy a fotózás! :D Az a baj, hogy én képtelen vagyok melegben (hőségben) meleget fogyasztani, legyen az étel, vagy ital... :$ Akkor Te termoszban viszed magaddal, hogy ne hűljön ki? :)

      Törlés
    2. Igen, termoszban vagy termoszbögrében újabban. Először azt hittem én is,h melegben/hőségben meleg tea, biztos meg nem innám semmi pénzért,de most már kifejezetten várom, hogy szünetekben elfogyasszam és szívesebben iszom, mint bármilyen hideg folyadékot. :D Csak a nyelvemre kell vigyázni.... :D :D

      Törlés
    3. Nekem is van egy termoszbögrém, de eddig csak télen vettem elő, na de talán megér egy próbát, köszi a tippet! ;)

      Törlés
  16. hihetetlen, hogy mennyire hangulatos képekkel találom magam szembe a blogodon, imádom a képeid! :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, annyira örülök, hogy ezzel a hobbimmal Nektek is tudok egy kis örömöt, vagy kikapcsolódást nyújtani! ^.^

      Törlés
  17. A képeid csodások, olyan harmóniát árasztanak magukból! Esetleg az Instax Miniről lesz majd egy kisebb beszámoló, vagy egy-két szó róla?

    Puszi, Ada

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, köszönöm! Nagyon örülök, hogy így érzed, pont ezt a harmóniát szeretném megteremteni minden egyes fotózásomnál! :)
      Egyelőre még csak kipróbáltam (várok a filmekkel a kiskutya érkezéséig ♥), de szívesen megmutatom majd, milyen képeket készít, de szerintem érdemes YouTube-on is rákeresned, rengeteg hasznos bemutató videó van fent róla. ;) :*

      Törlés