Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2014. szeptember 25.

Rusztikus design az étkezőasztalra


Nem terveztem ezt a közel egy hetes csendet a blogon, de sajnos a sok egyéb elintéznivaló mellett már nem jutott rá időm. Csepeltől Biatorbágyig bejártam a várost, múlt hétvégén pedig beiktattunk egy Ikea délutánt Gergővel. Konkrét listával érkeztem, aminek nagyjából a felét sikerült beszereznünk, de így legalább biztosan lesz majd még egy körünk. ;)


Ezt az ARV étkészletet a 2015-ös katalógusban szemeltem ki magamnak, amúgy is kistányér hiányban voltunk, mert a legutóbbi szelektáláskor kíméletlenül megváltam Gergő korábbi kockás-virágos szegélyű tányérjaitól. :P Darabonként, és szettben is kapható (ITT), de a lapostányért túl nagynak ítéltem (28 cm átmérőjű), leveses pedig amúgy sem vagyok, így maradtam a kistányérok (22 cm) mellett. Háromféle színben kapható; fehér, szürke és rózsaszín, mi a fehéret választottuk, mert ez passzol a korábbi étkészletünkhöz, illetve egy csajos rózsaszín azért becsúszott mellé. Egyébként szinte teljesen ugyanilyen tányér található a Butlers kínálatában is (ITT), csak éppen dupla áron, míg az Ikea-ban 695.- Ft darabja. 
A sorozat további eleme EZ a müzlis/salátás tálka is, de ebből maradtunk a korábbi Pokal sorozat mellett, mert szerintem praktikusabb, és jobban megéri az árát (495.- Ft, a pohár pedig 395.- Ft).
Talán felesleges ennyi szót fecsérelni pár tányérra, de ebből már gondolhatjátok, hogy ugyanúgy rajongok egy terítékért, mint bármilyen dekorációért a lakásban. Ráadásul egy csajosan fodros szélű tányérból még a diétás reggelit is nagyobb örömmel fogyasztjuk el, nincs igazam? :D



Nektek van kedvenc tányérotok, bögrétek, evőeszközötök? :)

12 megjegyzés:

  1. Annyira imádom a képeidet! Még inkább csábítanak a termékek, ha Nálad nézegetem őket, mint amikor az Ikea honlapján :) Egyébként én meg bögremániás vagyok - valójában nem is használom az összeset, általában csak egyet-kettőt, a többiben pedig csak gyönyörködöm... :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy Dóri, hogy ezt mondod! ^.^ ♥ Amúgy én szeretek inspirációt meríteni az Ikea termékfotókból, mármint nem a steril képekre gondolok, hanem ahol hangulatfotót is csatolnak mellé. ;)
      A bögremániádban abszolút osztozom, én úgy oldottam meg, hogy szezonálisan két polcra osztottam őket, és mosogatáskor kötelezően újat kell levennem. :DD

      Törlés
    2. Ohó, még egy bögremániás jelentkezik ;)
      Annyira, hogy én nyaralásról sem hűtőmágnest hozok haza, hanem bögrét! De én használom őket (nagyrészt), mert arra viszont sajnálom, hogy "csak" a szekrényen porosodjon. Nem utolsó sorban pedig a reggeli tea is jobban esik egy olyan bögréből, ami valamilyen szép emléket ébreszt fel! :)

      Törlés
    3. Nálam kézen fogva jár a nyaralásról hazahozott hűtőmágnes, és bögre. :XD

      Törlés
  2. Nagyon szépségesek, de számomra ez picit már túl mutat a rusztikus vonalon, mind színben, mind stílusban.
    De a fotók egyszerűen csodásak, mint mindig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, a rusztikus jelzőt csak a tányérokra értettem, természetesen a bögre, és a müzlis tál már egy másik sorozat elemei, de olyan jól mutattak így együtt a fotón. ;))
      Köszönöm! :*

      Törlés
  3. Annyira imádom ezeket a poharakat, hogy minden színben vettem :D A következő áldozatok a tálkák lesznek, mert azok is nagyon tetszenek :) Szuper képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk is van a bézs színűből is, csakhogy valami pasisabb is legyen. :P Annyira imádom az ilyen összepasszoló szetteket! *.*

      Törlés
  4. Annyira szép képeket készítesz mindig :) A fodros szélű müzlis tányér a kedvencem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi, nagyon aranyos vagy! :)
      Oh, pont amelyikből nem hoztunk haza? :O :DD

      Törlés
  5. Rózsaszín bögrét én is vettem, nagyon tetszik az egész készlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;)) Amúgy imádom, hogy például vázának is bevethető! :)

      Törlés