Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. június 9.

MediLine-ban jártam

A héten voltam a MediLine-ban, a kedvenc Egészségcentrumomban, és beszereztem pár dolgot! Mindig listával készülök, hogy ne maradjon ki semmi, de minden esetben  landol olyan termék is a kosaramban ami a listán nem szerepelt, mert egyszerűen nem tudom otthagyni őket. :-) Nagy a kísértés, mert sok olyan dolgot árulnak, amit máshonnan nehéz lenne beszerezni, és nem utolsó sorban kedvezőbb áron kínálják!

A héten ezeket vettem:


Faith in Nature sampon: több fórumon is dicsérték ezt a természetes összetevőkből készült termékcsaládot, már én is régóta ki akartam próbálni. Legutóbb az egyik barátnőm kezdte el használni, és nagyon dicsérte, így gondoltam én is teszek vele egy kísérletet. Alig tudtam választani a különböző sampon típusok közül, annyiféle sorakozott a polcon. Elolvasgattam, hogy melyik fajtát milyen problémára ajánlják, és végül a teafás nyerte el a tetszésemet. Ez zsíros és korpás fejbőrre ajánlott. Nagyon sokféle hajsamponnal próbálkoztam már, de eddig még egyik sem volt az igazi, leginkább a Baba samponhoz tértem vissza. A termék hosszútávú hatásáról még nem tudok írni, eddig csak egyszer használtam, de utána valóban selymesebb tapintású volt a hajam. Kíváncsian várom a továbbiakban hogyan teljesít!

HerbLine szemránckrém: nagyon szeretem ezt a termékcsaládod, több terméküket is használom, ayurvédikus natúr kozmetikumokat gyártanak. Ezt a szemránckrémüket még nem próbáltam, eddig az ennél egy kicsit gyengébb szemráncgélüket használtam. Azt is nagyon szerettem, de úgy gondoltam, itt az ideje egy erősebb krémnek. Ez egy fiatalító és tápláló szemránckrém, mely 10 nap után javulást ígér a ráncok kisimításában. Még csak pár napja használom (reggel és este) de imádom! Én már egy óra múlva látni vélem a hatását (vagy csak bebeszélem magamnak, de kit érdekel), puha, és sima lesz tőle a bőröm. Az illata pedig a hozzáadott szerecsendiónak, szegfűszegnek, citromnak és koriandernek köszönhetően elképesztően kellemes.

Doliva fürdőgolyók: nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretek legalább heti egyszer egy kellemes illatos-habos fürdőt venni, közben relaxálni és végiggondolni a hét történéseit. Egyszer már használtam ezeket a fürdőgolyókat és most újra megvettem őket. Kellemes mediterrán illatuk van, 10 db van egy csomagban, én 2 darabot szoktam tenni egy kád vízbe, így még intenzívebb a hatása! A kellemes illat mellett pedig a bőrömet is ápolja.

Flormar körömlakk: eddig nem ismertem ezt a márkát, a MediLine-ba is csak nemrég érkeztek. Rögtön megtetszett ez a mentás körömlakk, és az ára is nagyon kedvező volt.

Ti próbáltátok már a Faith in Nature, vagy a HerbLine termékeket? Mi a tapasztalatotok?

10 megjegyzés:

  1. Én egyiket sem próbáltam, de régóta kínlódom rajta, hogy nem akarok vagyont költeni szemránckrémre, márpedig nagy szükségem lenne rá.. úgyh amint pesten járok én is beszerzek a Herbline-os krémből.. Más: a Mediline-ban meg lehet kapni a másik posztban szereplő Q-10 liposzómás gélt is?

    VálaszTörlés
  2. A szemránckrém 2500 Ft, és elég kiadós mennyiség. Szerintem biztos lehet kapni a Q-10 gélt is, múlt héten voltam, és még láttam! Az is korrekt áron van amúgy!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok

    Faith in Natue cuccokat lehet kapni egyébként a BioHair fodrászatokban is,és mivel a barátom egy ilyenben dolgozik,hozott nekem is.Nekem nagyon nem vált be,az üzletben egyébként minden fodrász visz magával sampont,egyikük se ezt használja mert nagyon nem jött be nekik.A vendégek kb. felének bevált,másik felének nagyon nem.Remélem,nektek beválik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy ott is árulnak, szoktam oda járni! :-) Nagy változást még én sem vettem észre a hajam állapotában, de még várok vele egy kicsit, aztán leírom a véleményemet. Te mit vettél észre a hajadon tőle?

      Törlés
  4. Faith in Nature termékeket a Herbaházban is láttam, ha valakinek az közelebb van. http://herbahaz.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez így igaz, köszönöm a hozzászólásodat!

      Törlés
  5. faith in nature a müllerben is van, és kicsivel több az ára csak:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Megkérdezhetem, hogy van viszonteladói kártyád, vagy csak sima vásárlóként mész? Mert azt olvastam, hogy az előbbiek kapnak kedvezményt vásárláskor, amúgy kiskeráron tudsz vásárolni, mint bármilyen boltban. De javíts ki ha tévednék, még nem voltam, mert kicsit messze van nekem, de ha tényleg annyival olcsóbb, lehet hogy megérné ott vásárolni. Köszi a segítséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van viszonteladói kártyám, így valóban kedvezményesebb áron tudok vásárolni. Akinek nincsen, ők tényleg kisker áron tudnak vásárolni, de én úgy vettem észre, hogy még így is sokszor jobban megéri kimenni, mert valamivel olcsóbb, mint egy kisebb bioboltban (gondolom ők is innen szerzik be, és még több hasznot raknak rá). Meg azért is szeretek ide járni, mert rettentő nagy a kínálatuk. A blog oldalsávjában megtalálod a linkjét, és ott az árlistát is le tudod tölteni! :D

      Törlés