Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. július 30.

Skin79 Super Plus BB Cream - teszt és vélemény

Először csak a mini, 5 ml-es kiszerelést rendeltem meg belőle, de azt teljesen el is használtam, így most megosztom veletek is a tapasztalataimat!


Kattintsatok a tovább gombra, az előtte-utána képekért!

Mint a lavina, úgy söpört végig a blogszférán (is) a BB krém mánia, én sem tudtam menekülni előle! Nem mintha nagyon akartam volna! :D Már régóta kerestem hasonló hatást nyújtó krémeket, de valahogy egyik sem volt az igazi.

Az első választásom a jól ismert hármas hatású rózsaszín BB krémre esett, a Skin79-re. Zsíros bőrre ajánlott. Hármas hatásának köszönhetően egyszerre fehérít, csökkenti a ráncokat, és SPF 25-ös UV védelemmel rendelkezik, így véd a káros UV A és UV B sugárzás ellen. Emellett hidratálja és egészséges megjelenésűvé teszi a bőrt, miközben szabályozza a faggyútermelést. 


Azt kell mondjam, hogy szerintem ez az egyik legmegosztóbb BB krém, amivel találkoztam. Vagy nagyon beválik valakinek, vagy egyáltalán nem. Én szerencsére az előbbi kategóriába tartozom, imádtam! Valóban nagyon vékony réteg szükséges belőle, én ezt a kis kiszerelést körülbelül 1 hónap alatt használtam el. Az állaga egészen különleges, nagyon krémes, könnyen eloszlatható a bőrön. A fedése valóban minimális, a nagyobb bőrhibákat nem fedi el szépen, de ezen korrektorral lehet segíteni. Egyébként szép, egységes bőrszínt eredményez. Az én bőröm nagyon hamar zsírosodik, így mindenképp szükséges a púderezés. Viszont szépen tart akár egész napon át, nem érzem, hogy lefolyna rólam vagy, hogy eltömítené a pórusaimat, sőt kimondottan kellemes érzés viselni. Amin a legjobban meglepődtem, hogy amikor esténként lemostam, valóban hidratáltnak éreztem utána a bőrömet, és valahogy egészségesebbnek, frissebbnek tűnt a tükörben!

BB krém előtt:


Itt nincs rajtam semmilyen korrektor, vagy bármi egyéb. Túl nagy probléma nincs a bőrömmel, inkább zsíros és mitesszeres, néha kijön rajta egy-egy makacsabb pattanás.



BB krém után:


Egy kis pirosítót is feltettem hozzá.




Nem olyan nagyon szembetűnő a változás, de ahhoz éppen elegendő ez a krém, hogy egységesebb bőrszínt kapjunk tőle. Én csak ajánlani tudom, de akinek problémásabb a bőre, inkább egy erőteljesebb fedésűt válasszon, mint amilyen például a Missha M Perfect Cover. Először gondolkodtam rajta, hogy megveszem a Skin 79 nagy kiszerelését is, de aztán a kíváncsiságom győzött, és végül megvettem a Missha M Perfect Cover mini kiszerelését. Majd arról is láthattok tesztet a későbbiekben, de előbb szeretném a hosszútávú hatását is lemérni!

A krémeket megrendelhetitek INNEN, a BB hivatalos honlapjáról, de én az egyik viszonteladójuktól szoktam beszerezni, mert ITT lehetőség van személyes átvételre is (akár ki is tudjátok őket próbálni), így nem kell postaköltséget fizetni.

Ti próbáltatok már BB krémet? Melyik a kedvencetek?

20 megjegyzés:

  1. Én ebayről rendelem, úgy olcsóbb sokkal :) a Skin79 hot pink valóban nagyon jó, pont azért, amiért te írtad, de sajnos az én bőröm sokkal de sokkal problémásabb. Erre használtam a BRTC Blemish Recovert egy hónapon keresztül, és ABSZOLÚT nem segített. Mindenkinél látom, hogy milyen hirtelen hozott eredményt, nálam talán még rosszabb is lett a helyzet, pedig adtam neki időt. :( Egyedüli pozitívuma, hogy jól fed, de nyárra túl világos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom hogy neked nem használt :( Nekem nagyon aknés volt az arcom, és a BRTC segített "megölni" őket. És aztán sokáig palástolni a nyomait is. És már nem is kell használnom :) Ha gondolod nézz be hozzám megnézni hogy milyen volt az arcom és most milyen.

      Törlés
    2. Köszi a tippet, akkor lehet, hogy ebay-n is körbenézek, de ebben a melegben nem mertem onnan rendelni! A BRTC-t nem ismerem, de lehet, hogy azt is ki fogom próbálni, sajnálom, hogy neked nem vált be!

      Törlés
    3. Érdemes ebayről rendelni, kb. feleannyiba kerülnek a krémek és ingyenes a szállítás. Én nyáron is rendeltem már, nagyon gondosan kezelnek mindent, nem ért csalódás egyszer sem.

      Törlés
    4. Köszi a megerősítést! :)

      Törlés
  2. Én a BRTC-t használom. De elhasználtam már egy Skin79 Diamondot, és egy Misshat is. De a BRTC a favorit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsivá tettél most vele, lehet, hogy legközelebb azt is kipróbálom! :-)

      Törlés
    2. A BRTC-vel csak az a gond hogy iszonyú gyógynövényes/gyógyszeres illata van és falfehér lesz tőle az ember lánya, nyáron amúgy is felejtős hacsak nem világítani szeretne valaki :D

      Törlés
    3. Az illattal még nem is lenne gondom (van hasonló nagyon gyógynövényes illatú krémem), de ha ennyire világos, akkor felejtős. Mondjuk nekem amúgy is elég fehér bőröm van, de azért világítani nem akarok! :)

      Törlés
  3. Az ázsiai BB-k nekem nem a szívem csücskei. A híres hajápolási termékeik sem hoznak lázba, mert nekik egészen más bőrük és hajuk van mint nekünk. Szóval ami nekik bevált, az nekünk lehet hogy nem is jó. Nekem jó a Garnier BB, meg vagyok vele elégedve. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hajápolási termékeiket nem próbáltam, csak a krémeiket. Örülök, hogy neked bevált a Garnier BB krémje, sok helyen olvastam, hogy nem mindenkinek válik be!
      Már követem a blogodat! :)

      Törlés
  4. Sajnos nekem sem vált be, ugye ahogy meséltem is, sőt, mostmár a Misshától is pattog a bőröm.. :S Arra gondoltam, hogy az Aloe-s skinfoodnak adok még egy esélyt, de ha az sem, akkor lemondok a bb krémekről sajnos. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked nem vált be! Na az a másik amit még nagyon ki akarok majd próbálni, csak azt hiszem annak nincs teszt kiszerelése, nem? Így nem merném megvenni..

      Törlés
  5. Nincs neki, de nem kerül annyira sokba, mint a többiek.. Lioele-vel próbálkoznék még, de a mosódiónál nincs a próbából... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most olvastam ennek utána, jól hangzik ez a vízmegkötő tulajdonság! :) És ebay-n nem nézted?

      Törlés
    2. Mindenből van minta kiszerelés, ebayen vagy Vaterán is nézz körül.

      Törlés
  6. Hmmm, ehhez nem tudok hozzászólni, de jó olvasgatni a teszteket így, krémkeresés előtt. Nyáron nem használok krémet, csak az őszi-téli időszakban, mert akkor nagyon száraz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek ellenére köszönöm a hozzászólásodat! :) Száraz bőrre esetleg megnézhetnéd a Liole termékeket, szintén BB! Vízmegkötő képességűek, így ideális lenne száza bőr esetén! :)

      Törlés
  7. Azt ajánlom, vállald be a BB krém rendelést! :)
    http://addsomeglitter.blogspot.it/2012/06/confessions-of-shopaholic_21.html
    Ebben a posztban három BB krémes eladót is találsz, mindhárom szuperhamar postáz, a legolcsóbbak és a szállítás is ingyenes! Vannak minták is, na meg nem kell aggódnod, jó vastagon bebugyolálnak mindent. :) Hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jóóó, köszönöm, hogy elküldted a linket! :) Meg fogom nézni! :)

      Törlés