Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. augusztus 1.

Bye, bye July! - Instagram

A július is észrevétlenül elszállt, igaz mozgalmasan telt. A legnagyobb kánikulát sikerült a Balaton partján átvészelnünk Gergővel, egy hetet Világoson töltöttünk. A barátnőm férjhez ment, én pedig ilyenkor mindig észbe kapok, hogy Úristen már ilyen öreg lennék?? 
Ebben a hónapban igyekeztem minél több időt a barátaimmal tölteni, emellett a lakás felújítással is haladtunk. Igaz nem olyan ütemben, ahogy elterveztem, de az ember lánya sosem tudhatja előre, hogy mekkora fába is vágta a fejszéjét!

De most beszéljenek a képek:


Ikeában is jártunk, mert pár dologra még szükségünk volt a lakásba. És ha már ott voltunk, a húsgolyót sem hagyhattuk ki, egy finom mandulatortával kiegészítve!

Kattintsatok a tovább gombra a többi képért!

Pár kiegészítőre is szert tettem a leárazások során! :D



A lakásban még mindig elég Balkáni körülmények uralkodnak, ezért pár ruhám így árválkodik a szoba sarkában. A csokrot Gergőtől kaptam, ebben a hónapban ünnepeltük az évfordulónkat! ♥ 


Egy mozizós este is belefért a múlt héten!

Ha tetszettek a képek, Instagramon hkorinna néven tudtok követni!

Nektek hogy telt a július? Mentek még nyaralni valamerre?

6 megjegyzés:

  1. Jó kis képek lettek! Kiegészítők hmm :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek a képeid:) Az én barátnőim körében a szülés a menő...de neeeeem, nem öregszem:D

    VálaszTörlés
  3. Cipőtesók vagyunk!!! :)
    Imádom a kiegészítőid! Az öregségről jut eszembe, nekem a volt osztálytársak már szülnek pedig csak 25 leszek (a csakot akartam zárójelbe rakni...). :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszi! Nálam is többen szültek már, úgy látszik én későn érő típus vagyok! :)

      Törlés