2012. augusztus 14.

Holiday és egy kis Instagram

Sziasztok!

Holnap reggel elutazunk másfél hétre Zalakarosra, még ebben az évben utoljára egy kicsit kikapcsolódni és feltöltődni! Viszont ha minden igaz lesz wi-fi is a hotelben, így tudok majd bejegyzéseket írni. Főleg outfit posztokat tervezek, igyekszem úgy összepakolni a bőröndömet, hogy jó kis képek készüljenek!

De addig is, hogy ne legyen ilyen rövid ez a bejegyzés, összegyűjtöttem az eddigi augusztusi Instagram képeimet:


Fagylalt - Smarties - cukorka dekoráció - nyammi!
A múlt heti inspirációs kép ihlette! :)

Kattintsatok a tovább gombra, ha a többi képet is szeretnétek látni!


A gumicukor a gyengém, ezt sajnos a fogaim bánják.

 Diákcsemege egy kis aszalt vörös áfonyával megszórva, hogy valami egészséges is helyet kapjon!


A dinnye jó kis hűsítő ebben a nagy melegben.


Antik hatású füli - ebay


Love feliratos füli - szintén ebay


Bajusz füli - ismét csak ebay (majd lesz róluk egy részletesebb bejegyzés a blogon)


Tudorok - sajnos már a végére értünk, de imádtam ezt a sorozatot! 

Ennek sem igen tudok ellenállni, de ezt ajándékba kaptam! :)


♥ Liliom ♥


Melyik a kedvenc képetek?
  
Addig is ne feledjétek a nyereményjátékot! Az oldalsávban megtaláljátok a linkjét!

25 megjegyzés:

  1. Jó szórakozást :)
    Az első fagyis kép ahw *.*
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem is az a kedvenc, és milyen fini volt! :)

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos képek. :) A fagyis a legjobb.

    VálaszTörlés
  3. a bajszis és az antikhatású füli nekem is meg van :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom őket, szinte ingyen voltak! :)

      Törlés
  4. a bajszos kis füli nagyon cuki:) nekem is kedvencem a Raffaelo és az a csomag gumicukor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem is! :) Akkor látom nem vagyok vele egyedül! :D

      Törlés
  5. kedves és tetszetős képek, neked pedig nagyon jó pihenést! ;)

    VálaszTörlés
  6. diákcsemege<3 dinnye <3 liliom <3 *-*

    VálaszTörlés
  7. Nekem a liliom tetszett a legjobban.

    VálaszTörlés