2012. augusztus 16.

Outfit - Bézs és pöttyök

Tegnap szerencsésen megérkeztünk Zalakarosra, és elfoglaltuk a szállásunkat. Mára nem terveztünk különösebb programot, de azért elmentünk egyet sétálni és fagyizni a városba, akkor készültek a képek is.


Bézs basic felső - H&M (ITT már láthattátok egy összeállításban)
Pöttyös szoknya övvel - Kínai (Corvin)
Napszemüveg - C&A

Még több képért kattintsatok a tovább gombra!


Pasztell karkötő - H&M
Fekete köves gyűrű - New Yorker







Hogy tetszett nektek ez az összeállítás? Érdekelnének titeket városnézős képek is?
  
Ne feledjétek, hogy nyereményjáték indult a blogon! Az oldalsávban megtaláljátok a linkjét!

46 megjegyzés:

  1. Olyan retró hatású szerintem, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is, főleg a magas derék, meg az öv miatt! :)

      Törlés
  2. ez nagyon szuper,jól áll neked! :) számomra van egy kis vintage hangulata(a szoknya miatt) ,ezért big lájk.! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem is nagyon tetszik ez a retro hatás!

      Törlés
  3. csini vagy! a képeknek pedig csuda jó hangulata van. jöhetnek városnézős képek is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Na akkor majd jövök olyan bejegyzéssel is! :)

      Törlés
  4. Nagyon jó ez az összeállítás! Szeretem az ilyen retro stílusú ruhákat, és a napszemüveget is nagyon cuki! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A napszemüveg nálam is nagy kedvenc! :)

      Törlés
  5. Az első kép az mindent visz, nagyon jó pillanatot kaptatok el. A szoknya pedig nagyon édes, jó lett ez az összeállítás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, átadom a fotósnak a dicsérő szavakat! :)

      Törlés
  6. Nagyon jó ez a szett! Csinos voltál. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csini vagy, olyan jó stílusod van!! :)A hajad is tök jól megvan csinálva, nekem sose sikerül az ilyen fonás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! Pedig tényleg egyszerű ez a fonás, csak oldalt fontam oldalra egy vastagabb tincset! :)

      Törlés
  8. Nagyon cuki ez a szoknya és tök jók a képek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom ezt a szoknyát, hihetetlen, hogy kínaiban ilyet is lehet találni! :)

      Törlés
  9. Annyira jól áll ez a szett! :) Csini vagy! :)

    VálaszTörlés
  10. Jó kis szett, de nekem azonnal Maggie fotói jutottak eszembe, ő is mindig ugyanigy pózol a fotókon.
    Milyen gépgel készültek a képek? Milyen programmal szerkesztetted őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én nem hiszem, hogy az ő képeire hasonlítana, akkor már inkább a Style and Blog lányokéra, nekik mindig nagyon jó képeik vannak, sokat inspirálódom tőlük! :)
      Fujifilm FinePix S1800-as gépem van, és többnyire pixlr-t használok a szerkesztéshez!

      Törlés
  11. Ez a szoknya egy álom, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is nagyon szeretem, már többször is hordtam idén!

      Törlés
  12. az első kép nagyon jól sikerült:) a szoknya pedig nagyon kis bohókás ezekkel a színes pöttyökkel, jó lazítást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is az tetszik a legjobban! Holnap már lazítunk, irány az élményfürdő! :)

      Törlés
  13. Komoly a masnis szemcsi, ott a szett fénypontja szerintem :-)

    VálaszTörlés
  14. de cuki ez a szett,különösen a napszemcsó fogott meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Szerintem amúgy még lehet kapni, nem olyan rég vettem! :)

      Törlés
  15. Szuper ez az összeállítás, szerintem nagyon jól áll Neked ez a stílus. :) És abszolút kíváncsi vagyok a városnézős képekre is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is nagyon szeretem a nem túl "hétköznapi" ruhákat is! Akkor majd azok is jönnek! :)

      Törlés
  16. szoknya <3

    Én nem hordok ennyire hosszú szoknyát, mert alacsony vagyok, és még jobban 'összenyom', de neked nagyon jól áll!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! Egyébként én is elég alacsony vagyok, de ennek a szoknyának a szabása nem nyom annyira össze, mert nem olyan szűk! :)

      Törlés
  17. Az eddigi outfitek közül ez a kedvencem!!És annyira cuki a napszemüveged!!:))
    http://reka-hegyes-s-polyvore.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jóó, ennek nagyon örülök, köszi! :)

      Törlés
  18. Hű, nagyon szép ez a szoknya! Jól sikerült szettbe foglalnod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ha már mintás szoknya van rajtam, mindig az egyszerű felsőket részesítem előnyben! Persze csak is kiegészítőkkel! :D

      Törlés
  19. Milyen kis csinos és bájos összeállítás! És valóban van egy kis retro hatása, de még kellemesen. Cseppet sem erőltetett.

    VálaszTörlés
  20. Az egész szett annyira bájos, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  21. Pont ilyen felsőm van nekem is! :D De ez a szoknya nagyon jól néz ki! Imádom a pöttyöket! :) Én persze sehol se találok ilyen szép szoknyát...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Basic felsőből sosem elég, idén pedig nagyon megszerettem ezt a bézs színt! Én is az utolsót hoztam el szoknyából, a próbababáról vetettem le, annyira megtetszett! :D

      Törlés
  22. Imádom,ez kedvenc outfitem tőled :)Szép helyen jártatok !!
    xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem is nagyon a szívemhez nőtt ez az összeállítás! :)

      Törlés