Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2013. április 8.

OUTFIT - MsDressy


Megérkezett a második ruhám is az MsDressy webshop jóvoltából. Ezúttal is órákig böngésztem a kínálatot, míg sikerült egy-két darabra leredukálni a választásomat, végül pedig emellett a szépséges csipke rávarrással díszített ruha mellett döntöttem. Eredetileg sötétkék-fehér összeállításban szerettem volna, de mivel korlátozott színekben választhattam, így ez a kombináció lett a befutó. Végül nem bántam meg, idén úgyis hódítanak a fekete-fehér árnyalatok. 

Még több kép a tovább gomb után!

 
Fülbevaló - H&M
Virágos hajdísz - Bijou Brigitte
  
A csipkés felsőrész mélyen dekoltált, V-kivágású (hátulról is), amely egy rávarrott szatén övvel illeszkedik a térdhosszúságú, A-vonalú szoknyarészhez. Először a fehér szín miatt egy kicsit féltem, hogy nem lesz-e túl átsejlő az anyaga, de szerencsére a szoknya alsó része egy abszolút minőségi szatén anyag, erre került rá a szellős sifonréteg. A felső rész ezúttal is merevítővel ellátott, nem kell attól félnünk, hogy a melltartónk kilátszik alóla. Emellett az összeállítás mellett további 18 színben érhető el. A ruhát ezúttal is a megadott paramétereim alapján készítették el, így nem kell félnünk a rendeléstől, ha esetleg nem tipikus konfekció méret vagyunk.
Ha tetszik nektek a ruha, további szépséges darabokért lájkoljátok a nemrég indult facebook oldalukat: facebook.com/Dressestylist.

    
Hogy tetszik Nektek a ruha? Mit szóltok az idei monochrome divathoz?

57 megjegyzés:

  1. Gyönyörű? Egyébként milyen ùton-mòdon kerültél velük kapcsolatba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Ők kerestek fel, hogy szívesen szponzorálnának (több magyar és külföldi bloggerrel egyetemben). Egy ilyen ajánlatra pedig nem lehetett nemet mondani. :D

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a ruha, csodálatosak a képek, és Te is csodaszép vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy Rami, köszönöm szépen! ♥_♥

      Törlés
  3. Áá, meseszép, én nagyon nem vagyok ilyen ruhás, de ezt simán felvenném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennek ellenére kedvet érzel hozzá! :D

      Törlés
  4. Gyönyörű a ruha, na meg te is benne! :) Én még megspékelném egy óriási selyem masnival a derekát úgy, hogy a masni hátul legyen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tényleg, egy masnival is milyen cuki lenne! :)

      Törlés
  5. Csodaszép ez a ruha, és nagyon jól áll Neked :) Nem akarok én lenni az aki kekeckedik, de egy kis tuninggal olyan jó dekoltázst lehetne bele csinálni... (legalábbis nekem kellene egy kis plusz a művelethez az biztos :)).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ez biztosan így van, de én nem szeretem manipulálni a képeket, a bőrömhöz sem szoktam hozzányúlni. Mondjuk egy pánt nélküli ruha már nem jöhetne szóba nálam, akármennyire is tetszenek. :)

      Törlés
    2. Őőőő, nem arra gondoltam h a képeket tuningolni..érted:)

      Törlés
    3. Ja, push-up és egyéb?! :D Melltartó sajnos nem jöhetett szóba ez alá a ruha alá, de persze vannak más módszerek! :D

      Törlés
  6. wow, az eszméletlen szép összeállítás lett, a képek is nagyon jók lettek és a ruha színei + a hajad színe is nagyon jól mutat együtt :)
    És mit szólok a monochrome divathoz? Nekem tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy! *.*
      Hú, nekem is nagyon bejönnek ezek a letisztult színek. :)

      Törlés
  7. Nekem a zöld sokkal jobban tetszett rajtad! De alapvetően ezzel sincs bajom. Ez olyan nyári esküvős, koktélpartis, hajózós. A másik inkább elegánsabb.
    Egy szó, mint száz, jól áll!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, ez valóban inkább egy koktélruhának felel meg, de igyekszem mindig más stílusú ruhát választani. Valahogy hozzám most mégis ez áll közelebb, de biztosan csak a csipke miatt! :D

      Törlés
  8. gyönyörűséges:) jól mutat rajtad :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon csinos, bár az első jobban tetszett, ez mintha picit nagy lenne :/ de nagyon szép ez is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Oh, pedig nem, sőt ezt egy picivel szűkebb méretben is rendeltem, mint az előzőt. :D

      Törlés
  10. úgy tűnik, h én leszek az első, aki nem annyira hullámzik. az előző ruci nagyon szép volt és minőséginek tűnt, de ez nem győzött meg. bocsi. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj! Egyébként minőségileg tényleg semmiben nem tér el az előzőtől, a csipke díszítés is abszolút precíz és igényes, az anyaghasználat is megegyezik a zöld ruháéval. :) Viszont azokhoz a képekhez képest ezt jelentősen lerontották a vízjelezéssel, romlott a képminőség, felbontás, így az egésznek olyan "olcsóbb" hatása lett, sajnálom és nagyon bosszant. :/

      Törlés
    2. csak most olvasom a válaszod és így már jobban világos nekem is, h talán a képek csalókák így. sajnálom, teljesen igazad van, elég pancser mód oldották ezt meg. :/

      Törlés
  11. Szép a ruha és Te is ragyogsz :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon csinos vagy! :) A ruha is szép, én csak a felső részén változtatnék, de a szoknyarésze csodaszép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Elég merész a kivágása, gondolkodom rajta, hogy egy öltéssel összébb varrjam elölről, de a hátmegoldása nagyon tetszik. :)

      Törlés
  13. Jaj, nagyon szép a ruha, a hajad is nagyon jó! Nem csodálom, hogy nehezen választottál ruhát, ránéztem a kínálatra, borzasztó sok van :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bogi! :) Ugye? Már előre félek, ha újra választanom kell majd! :D

      Törlés
  14. Na jó, akkor én most gonosz leszek. A másik ruha mérföldekkel jobb, jobban is állt szerintem. Ennek a felső része nekem eléggé fura, elálló, az egész mintha nem a te méreted lenne... nekem ez most nem jött be. :/ De ez csak a ruhára vonatkozik, te csini vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig tényleg nem nagy, sőt ez kisebb, mint az előző ruhám! Csalóka a vastag dupla anyag és a kontrasztos bőröm miatt, de épp, hogy fel bírtam húzni a cipzárját. :D

      Törlés
  15. Nagyon jól áll neked, nekem pont a felső része az, ami nagyon megtetszett, olyan nőies és elegáns :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is a csodás csipke felsőrész miatt tetszett meg. :)

      Törlés
  16. Gyönyörű a ruha és nagyon jól is áll!:)

    VálaszTörlés
  17. Szerintem gyönyörű a ruha! :) Nagyon csini vagy benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Őszintén szólva nekem ez a ruha jobban tetszik, mint az előző. Talán a csipke miatt, de közelebb áll az ízlésemhez! :)

      Törlés
  18. Szép a ruha és szép is vagy benne, de most én is azt mondom, hogy a másik ruha sokkal jobb volt, az tökéletesen passzolt az alakodhoz, nagyon szépen kiemelte. :) A vízjelezést ők kérték? :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző ruhában szerintem egy picit húsibbnak tűntem. :) Igen, sajnos ők tették rá a vízjelzést, ezzel rettenetesen lerontva a képminőségemet, úgyhogy bosszankodom is rajta, mert teljesen más lett az összhatás. :/

      Törlés
    2. Husibbnak?! :O Na ne őrjíts már meg!! :)
      Engem a képminőségromlásnál (egyébként még így is szuperek a képek, igazából akkor vehető észre, ha másik képeidet is megnézzük) jobban zavarnak a pici feliratok, amik teljesen befedik a képeket.

      Törlés
    3. Most biztos, hülyének nézel, de mióta feljött rám pár kiló, elég kritikus lettem magammal. :D
      Én sem tudom, miért volt erre szükség, amikor a link úgyis szerepel a szövegben, de legközelebb szóvá fogom tenni. :/

      Törlés
  19. Nagyon csinos vagy ebben a ruhában! Szerintem jó választás volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni! Nem bántam meg, hogy másodjára erre a ruhára esett a választásom, úgy érzem, passzol a romantikus-elegáns stílusomhoz. :)

      Törlés
  20. Kori, gyönyörű vagy! :D
    Nekem meg inkább ez a ruha tetszik jobban, a zöld is nagyon szép, de
    ez valahogy jobban passzol a stílusodhoz az én meglátásom szerint. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Timi! ♥ Egyetértek veled, én is úgy érzem, hogy ez a ruha sokkal közelebb áll hozzám, valahogy szívesebben is viseltem. :D

      Törlés
  21. Te nagyon szép vagy, de a ruha nekem sem tetszik. Fura összhatása van a felsőrésze miatt, nekem is nagyobbnak tűnik valahogy mint kellene. Ez bszolút nem ellened szóló érv, hanem a szabása nem túl jó felül szerintem.

    Ne haragudj, én sem bántásból mondom, de az eőző ruha szebb volt szerintem is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és dehogy haragszom! Ennek ellenére én jobban kedvelem ezt a ruhát, mint az előzőt (talán a színe és a csipke miatt jobban az én stílusom), de gondolkodom rajta, hogy egy öltéssel összébb varrom elölről, hogy ne legyen ilyen mélyen dekoltált. :)

      Törlés
    2. ezt a gondolatot támogatom, vagyis szerintem is jobb lenne, ha elől picit zártabb lenne. te nem vagy az a "mélyen dekoltált lány" kategória! ;)

      Törlés
  22. nagyon szép ez a ruha és igazán jól áll :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Úgy látom, elég megosztó ruha lett, de örülök, hogy neked is tetszik. :)

      Törlés