Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2014. május 21.

Apró örömök


A héten újra beköszöntött a tavasz, amit én egy frissen illatozó krizantém csokorral, és egy verandán elfogyasztott reggelivel örvendeztettem. A tökéletes kikapcsolódáshoz pedig elég pár apró kiegészítő, amiknek a segítségével sikerül pár percre kiszakadnunk a mókuskerékből. Esetemben legyen az a kedvenc magazinom, egy forró (vagy éppen jégkockákkal hűsített) fekete tea egy kis nassolnivalóval, pár szál virág, és egy zenelejátszó eszköz, én pedig máris behunyom a szemem a múlt heti esőzés okozta károk felett, legalább is egy kis időre. :)


Frends Layla Fejhallgató - Ebay (INNEN)
Citromos iPhone 4S hátlap - Ebay (INNEN)
Bögre - IKEA

Nem vagyok az a fülhallgatós típus, aki az utcára kilépve azonnal elindítja a zenelejátszó számlistáját, ellenben itthon rettentő praktikus tud lenni, ha nem szeretném Gergőt este, vagy munka közben YouTube videók hallgatásával kikergetni a világból. Eleinte nagyon nem kapott el ez a fejhallgató láz, de mérlegelve a tényt, hogy az én fülem valahogy semmilyen típusú fülhallgatóval sem kompatibilis, ezzel párhuzamosan pedig megpillantottam ezt a szépséget, eldőlt a kérdés. Én egy rose gold színre voksoltam belőle, de megtalálható arany, ezüst, és "olajfoltos" variációkban is, a nagyobb testvérét pedig Taylor néven keressétek. 
Időről-időre szeretek beújítani egy-egy új mobiltelefon tokra, nemrég a közelgő gyümölcsszezon ihletett meg. Azt hiszem, amint beköszönt a nyár, be kell szereznem egy cseresznyés verziót is belőle. :) 


Romantikus fémdoboz - KIK (520.- Ft)

Instagramon már láthattátok ezt a rózsás-muffinos romantikus dobozkát, amit képtelenség volt otthagyni, hiszen plusz egy tároló mindig jól jön a készletünkhöz. Ha szeretnénk, tálcával is bővíthetjük a készletet, lecsapott még rá valamelyikőtök? 


Ti mivel köszöntöttétek a tavasz visszatértét? 

10 megjegyzés:

  1. megint nagyon szépek a képek :) ezt a fülhallgatót már én is láttam külföldi beauty guruknál,olyan jól néz ki,álom :) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, örülök, hogy tetszettek! :) Én is náluk láttam először, annyira csodaszép, mint egy ékszer! ^.^

      Törlés
  2. Nagyon vagány az a füles! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww, ugye? Mondjuk utcára nem biztos, hogy bevállalnám, ahhoz már túl öreg vagyok... :P

      Törlés
  3. Szuper kepek, mint mindig! ;)
    Az a fulhallgato pedig nagyon jol nez ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Nikóca! :)
      Pedig én tényleg nagyon ellen akartam állni ennek a fejhallgató őrületnek! :$ :XD

      Törlés
  4. Szuper képek megint csak, az a fejhallgató nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy neked is tetszik, igazi csajos darab! *.*

      Törlés
  5. Nagyon szépek a képek és érdekes az egy sávos megoldás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzska! Remélem, jó értelemben véve érdekes! ;))

      Törlés